♡Φραουλοκέικ Όνειρο♡

{Για να ανεβάζω εγώ δεύτερη σερί συνταγή με φράουλες που δεν ήμουν και πολύ φίλη, φανταστείτε!! Ευτυχώς τα μυαλά αλλάζουν, εξελίσσονται κι εγώ την είδα αλλιώς....! Έτυχε σε μια βόλτα στη λαική της γειτονιάς να περνάω από ένα πάγκο με κατακόκκινες και ζουμερές φράουλες και τις λιγουρεύτηκα...Σου μιλούσαν, πως το λένε! Ε και έπεσα....πήρα κάμποσες και αποφάσισα να τις βάλω σε κέικ!! Γιατί ένα δευτεριάτικο κέικ πρέπει να είναι εντυπωσιακό και νόστιμο, αφού θα σας συντροφεύει στα γρήγορα πρωινά στο σπίτι, στο κολατσιο της δουλειάς ή του σχολείου και θα σας γλυκαίνει τα απογεύματα μετά τη μεσημεριανή σιέστα...! Το συγκεκριμένο μου βγήκε υπεραφράτο...ζουμερό σαν σιροπιαστό, αφού το ίδιο το φρούτο που μπαίνει και μέσα στο μείγμα αλλά και από πάνω, καραμελώνει κι έτσι αποφεύγουμε και την πολλή ζάχαρη!! Όσο ψήνεται και φουσκώνει, το ζουμάκι της φραουλίτσας σκάει μύτη από τις σχισμές του κέικ και τραγανίζει...Ένα όνειρο...! Θα το λατρέψετε!! Εκμεταλλευτείτε όσο μπορείτε τη γλύκα της φραουλίτσας και αντικαταστείτε τη ζάχαρη με φρούτο. Επίσης έχει και πάρα πολλές βιταμίνες οπότε πάρτε δυνάμεις για τη βδομάδα που ξεκινά!!!}








Υλικά για ένα τσέρκι 26  εκ.:


▪300 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
▪1/2 κ.γλ. αλάτι
▪2 κ.γλ. baking powder
▪250 γρ. πολτοποιημένες ώριμες φράουλες στο multi
▪100 γρ. ζάχαρη
▪2 αυγά
▪100 γρ. ελαιόλαδο
▪1 βανιλίνη
▪6 φράουλες καθαρισμένες και κομμένες κάθετα στη μέση γιααπό πάνω
▪λίγες σταγόνες λευκή σοκολάτα

Εκτέλεση:


Χτυπάω στο μίξερ το ελαιόλαδο με τη ζάχαρη καλά μέχρι να λιώσει... Στη συνέχεια προσθέτω ένα ένα τα αυγά και τα χτυπάω πολύ καλά κι αυτά! Σε ένα μπολ έχω ενώσει και ανακατέψει το αλεύρι με το αλάτι, το baking και τη βανιλίνη. Προσθέτω τώρα λίγο λίγο το μείγμα με το αλεύρι μέσα στο μείγμα με τα αυγά και συνεχίζω το χτύπημα μέχρι να ομογενοποιηθούν. Τέλος ρίχνω και τις φράουλες που έχω πολτοποιήσει στο multi και ανακατεύω με μία ξύλινη κουτάλα πολύ καλά να ομογενοποιηθεί. 
Αδειάζω το μείγμα σε βουτυρομένη και αλευρωμένη φόρμα που της έχω απλώσει στον πάτο λαδόκολλα. Από πάνω απλώνω (άτακτα) φράουλες που έχω κόψει κάθετα στη μέση και ρίχνω και λίγες σταγόνες λευκή σοκολάτα. 



Ψήνω στους 180° στον αέρα για 40'-45'. Μέχρι τα πρώτα 40' δεν ανοίγω το φούρνο. Μετά ελέγχω βυθίζοντας ένα μαχαίρι στο κέντρο του κέικ και όταν βγαίνει στεγνό είναι το κέικ μας έτοιμο!
Βγάζω το κέικ από το φούρνο και σε 5' ξεφορμάρω!

Σχόλια

Best Sellers