Τραγανήτες φούρνου με ελιές (νηστίσιμες)

{Πιάνει καλοκαιράκι και η φύση με εμπνέει όσο ποτέ στα μαγειρέματά μου! Πάντα μου άρεσαν τα χρώματα στις συνταγές μου, αλλά τώρα έχει παραγίνει το κακό!! Από μέρες τα όμορφα γυάλινα βαζάκια με ελιές στο πάγκο της κουζίνας "με φώναζαν"...Σκέφτηκα να τα βάλω σε τραγανές πιτούλες φούρνου, αλλά νόστιμες σαν τηγανιτές!! Υγιεινές και νηστίσιμες! Αυτή η ζύμη είναι η αγαπημένη μου και τη λες και "πασπαρτού" αφού μπορεί να αποτελέσει βάση για ό,τι υλικό εσύ θες...φέτα, ντομάτα, καρότο, αλλαντικά...Επίσης η υφή της θυμίζει μπισκότο. Σήμερα την "ζωγράφισα" με ελιές, φρέσκα καταπράσινα μυρωδικά από τον κήπο και λίγη ντοματούλα για εξτρα χρώμα και γεύση! Αν νηστεύεις ή θες κάτι υγιεινό με βιταμίνες φτιάξτες και θα με θυμηθείς...Το καλύτερο σνακ για τις μικρές λιγουρίτσες της μέρας ή ακόμα καλύτερα τώρα που σιγά σιγά ξεκινάνε και τα μπάνια, ρίξε 2-3 σ'ένα αλουμινόχαρτο και πέτα τες συτη τσάντα θαλάσσης. Φαντάσου ν απολαμβάνεις την ίδια τη Μεσόγειο κάτω απ'τον ήλιο και ακριβώς εκεί που σκάει το κύμα...Ότι κι αν μαγειρεύτε "βουτυρομελάκια" μου πορωθείτε και σίγουρα θα βγει νόστιμο!!}









Υλικά για 8 ατομικές τραγανές πιτούλες:


▪1 κούπα ελιές χωρίς κουκούτσι και περασμένες στο multi
▪1 ντομάτα (μόνο τη σάρκα, χωρός τα σπόρια) κομμένη σε κυβάκια μικρά
▪1 κούπα σπορέλαιο
▪1/2 κούπα κρασί λευκό
▪1/2 κ.γλ. αλάτι
▪1 πρέζα ρίγανη
▪1 φακελάκι baking powder
▪3 κούπες αλεύρι (πάνω-κάτω)
▪Φυλλαράκια φρέσκων μυρωδικών ( ότι έχετε..εγώ έβαλα μαιντανό)
▪σουσάμι (προαιρετικά)


Εκτέλεση:


Σε ένα μπολ ρίχνω τις ελιές, το σπορέλαιο, το κρασί, το αλάτι, τη ρίγανη και το baking και ανακατεύω καλά. Στη συνέχεια ρίχνω λίγο λίγο το αλεύρι και πλάθω. Θα γίνει μία μαλακή λαδένια ζύμη που πλάθεται εύκολα χωρίς να κολλάει στα χέρια. Χωρίζω τη ζύμη σε 8 μέρη και ανοίγω το καθένα με τα δάχτυλα σε στρογγυλά πιτάκια.




Πάνω στο καθένα ρίχνω λίγα φυλλαράκια από μυρωδικά της αρεσκείας μου, λίγα κυβάκια ντομάτας και σουσάμι αν θέλω. 




Αραδιάζω τα πιτάκια στο ταψί που έχω στρώσει με λαδόκολλα και τα ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° για 30 περίπου λεπτά.

Σχόλια

Best Sellers