Πασχαλινά μυρωδάτα κουλουράκια

{Έφτασε το Πάσχα!!!! Τι όμορφη γιορτή...κατανυκτική, εσωτερική...σου δημιουργεί σκέψεις, σε "ξυπνάει" σε συνδυασμό με τα αρώματα της πασχαλιάς που πλημμυρίζουν τους δρόμους...Επιστροφή στο χωριό για τους πιο πολλους...στις μυρωδιές από τα φρεσκοψημένα κουλουράκια και τσουρέκια της μαμάς ή της γιαγιάς...μυρωδιές γνώριμες που σε κάνουν να νιώθεις ότι κάπου ανήκεις...Για μένα είναι απαραίτητες αυτές οι μυρωδιές...Σαν που τις περιμένω για να μπω στο κλίμα και νομίζω δεν είμαιη μοναδική! Η ώρα 22:30 Μ. Τρίτης και ξεκινάω τα κουλουράκια μου για φέτος...λέω να ξεκουράσω τη μαμά μου...Το μυστικό μου που τα φτιάχνω τέτοια ώρα είναι ότι έχοντας κλειστά τα παράθυρα, τα αρώματα θα εγλωβιστούν στο σπίτι και θα μυρίζει μέχρι αύριο το πρωί...οπότε τι γλυκός θα είναι ο αποψινός ύπνος...Τα συγκεκριμένα κουλουράκια δε με απογοήτευσαν ποτέ και τα φτιάχνουμε με τη μαμά μου πολλααααά χρόνια...Σίγουρη επιτυχία!!!} 








Υλικά για 50-60 κουλουράκια:

▪2 φλ. τσαγιού ζάχαρη
▪4 αυγά
▪250 γρ. βούτυρο αγελαδινό
▪1/2 φλ. τσαγιού φρέσκο γάλα
▪1/2 φλ. τσαγιού χυμό πορτοκάλι
▪ξύσμα από 1 πορτοκάλι
▪1 κιλό αλεύρι γ.ο.χ
▪4 κ.γλ. μπέικιν
▪2 βανιλίνες
▪1/2 κ.γλ. σόδα μαγειρική
▪1/2 κ.γλ. αλάτι

Εκτέλεση:

Αρχικά χτυπάω στο μίξερ πολύ καλά τη ζάχαρη με το βούτυρο μέχρι να αφρατέψει. 

Στη συνέχεια προσθέτω ένα ένα τα αυγά χτυπώντας πολύ καλά κι αυτά μέχρι να ασπρίσουν.

Έπειτα ρίχνω το γάλα, το χυμό και το ξύσμα.

Σε ένα άλλο μπολ ανακατεύω στο μισό αλεύρι το μπέικιν, τις βανιλίνες, τη σόδα και το αλάτι. Αρχίζω να το προσθέτω στο μείγμα με τα αυγά ζυμώνοντας. Συνεχίζω με το υπόλοιπο προσέχοντας να βάλω τόσο αλεύρι όσο χρειάζεται για να γίνει μία όχι πολύ σκληρή ζυμή που να πλάθεται εύκολα, οπότε μπορεί να σας χρειαστεί λίγο αλεύρι παραπάνω. Εμένα μου πήρε περίπου 150 γρ. παραπάνω.

Αφήνω τη ζύμη να ξεκουραστεί 15' κι έπειτα αρχίζω να πλάθω τα κουλουράκια σε ότι σχήμα θέλω προσέχοντας να είναι όλα ίδια ούτως ώστε να ψηθούν ομοιόμορφα. 



Αλείφω τα κουλουράκια με ένα κρόκο που έχω χτυπήσει με λίγο νεράκι.

Τα ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° για 20' -25' ανάλογα το μέγεθός τους. 

Σχόλια

Best Sellers