Τάρτα με πραλίνα και αμύγδαλα

{Μη κοιτάτε τις τόσες καρδούλες στο καμβά μου! Πρώτον είμαι γνωστή "ρομαντζάδα και δεύτερον ξέρετε πόσο ερωτευμένη είμαι με τη μαγειρική. Εστιάστε λοιπόν σε αυτήν την υπέροχη και πανεύκολη τάρτα που γέμισε με αρώματα βουτύρου και πραλίνας το σπίτι μου...Αυτό που την ξεχωρίζει από τις άλλες τάρτες είναι φυσικά ότι την σκέφτηκα και την μαγείρεψα μια τέλεια και ηλιόλουστη μέρα στη πόλη της Χαλκίδας, τη πόλη μου! Μόνο αυτό της δίνει άλλο αέρα ρε παιδί μου, "προυτευουσιάνικο"! Να σας πω ότι η ζύμη λιώνει στο στόμα και το ξύσμα πορτοκάλι που της πρόσθεσα την πάει σε άλλο επίπεδο! Δοκιμάστε τη είτε με το πρωινό σας καφεδάκι, είτε μετά το φαγητό, είτε το βραδάκι στη βεράντα τώρα που ζεσταίνει ο καιρός παρέα με μια μπάλα παγωτό καραμέλα ας πούμε! Ό,τι θέλετε εσείς, δε θα σας κάνω κουμάντο! Enjoy💗💗💗}












Υλικά για ένα τσέρκι 26 εκ.

-100 γρ. ζάχαρη άχνη
-200 γρ. βούτυρο παγωμένο
-1 αυγό
-ξύσμα από 1 πορτοκάλι
-350 γρ. φαρινάπ
-άχνη ζάχαρη για το σερβίρισμα

Για τη γέμιση:

-250 γρ. πραλίνα φουντουκιού (εγώ έβαλα nutella)
-100 γρ. κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά
-αμύγδαλο φιλέ γι' από πάνω


Εκτέλεση:


Τεμαχίζουμε το βούτυρο σε κύβους και ρίχνουμε όλα τα υλικά μαζί στο μίξερ. Τα ζυμώνουμε με το φτερό έτσι ώστε να ομοιογενοποιηθούν και να γίνει μια ενιαία ζύμη. Απλώνουμε τη ζύμη σε ένα στρογγυλό τσέρκι διαστάσεων 26 εκ. να πιάσει το πάτο και 2 εκ. σε ύψος στα τοιχώματα. Κρατάμε λίγη για να κάνουμε καμία τσαχπινιά από πάνω κι εννοώ σχέδιο. Εγώ π.χ. έκανα μπαλάκια, τα πλάτυνα λίγο με τα δάχτυλα και τα τοποθέτησα περιμμετρικά της τάρτας μου.

Πάμε στη γέμιση τώρα:

Σε ένα κατσαρολάκι ζεσταίνω τη κρέμα γάλακτος. Στη συνέχεια προσθέτω τη πραλίνα και ανακατεύω καλά με το σύρμα να ομογενοποιηθεί το μείγμα μας! Αδειάζω τη γέμιση στη τάρτα που έχω ανοίξει πριν στο τσέρκι. Πασπαλίζω με αρκετό αμύγδαλο από πάνω και είναι έτοιμη για ψήσιμο. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στον αέρα στους 170°C για 35'-40' ανάλογα το φούρνο μας. Δε θέλω να ροδίσει πάρα πολύ, ίσα να χρυσαφήσει για να είναι πιο αφράτη στο στόμα μας! Αφήνουμε να κρυώσει και πασπαλίζουμε με λίγη άχνη ζάχαρη.

Σχόλια

Best Sellers