Ξεκουράστηκα ρε παιδί μου!!

{Εμένα δώσε μου ποδόλουτρο και πάρε μου τη ψυχή...Εκτος του ότι σε ξεκουράζει,  σου αφήνει τα ποδαράκια καθαρά, απαλά και μυρωδάτα...Έχω βέβαια και το χούι να πατάω ξυπόλητη χειμώνα καλοκαίρι, όχι από άποψη να νιώθω τη γειωση με το έδαφος, απλά μου αρέσει και αυτό επιβαρύνει όσο να το πεις...Κάτι μέρες που γυρνάω από τη ζούμπα και οι πατούσες καίνε, κάνω το παρακάτω και ξανανιώνω στο 10λεπτο! Απλά δοκιμάστε το και τα ποδαράκια σας θα σας ευχαριστούν...Γιατί δεν αρκεί ένα ωραίο χρώμα στα νύχια, πρέπει να νιώθουμε και καλά!}
























Εκτέλεση:

Σε μια λεκανίτσα με ζεστο νερό διαλύω 1 χούφτα αλάτι μαγειρέματος, 1 κ.σ. σόδα μαγειρικής,χυμό από ένα λεμόνι και λίγο αφροντούζ. Αράζω και βουτάω τα ποδαράκια μου για όσο θέλω  ή μέχρι να βαρεθώ πιο σωστά. Επειτα σκουπίζω πολύ καλά και απλώνω λίγη κρέμα σώματος..

Σχόλια

Best Sellers