Το "όμορφο" καφεδάκι!

{ Πρώτη μου δουλειά με το που ξυπνήσω είναι να βάλω ένα μπολ δημητριακά με γάλα και δεύτερη να ψήσω το ελληνικό καφεδάκι μου. Σκέτο με το καιμάκι του και 3 φουσκάλες,αλλιώς δεν επικοινωνώ. Αγαπημένη συνήθεια κ όχι μόνο δική μου. Σκέτος, με ολίγην, πολλά βαρύς, γλυκύβραστος, ελαφρύς ναι και όχι...Δεκάδες είναι οι τρόποι που απολαμβάνει κανείς τον ελληνικό καφέ του. Μια αγαπημένη, μερακλίδικη συνήθεια που μοιάζει να ήταν ανέκαθεν καταγεγραμμένη στο dna μας. Μεταξύ μας μικρή τον γυρνούσα κι όλο και κάτι ξέκλεβα από τη γιαγιά μου για τα μελλούμενα..."ασε με μαρή μικρή...αφού σου είπα δε τον ξέρω...ωωω με ζάλισες...να, βλέπω μια είδηση και προσώπατα πολλά!!" Το μόνο αρνητικό είναι αν ακούσω κάποιον να τον ρουφάει, όπου και ταράζεται το νευρικό μου σύστημα, αλλά αδυναμίες είναι αυτές και ποια είμαι εγώ να κρίνω??}






















Ωφέλη του ελληνικού καφέ:


▪Η κατανάλωση καφέ, βοηθά σημαντικά στην ενυδάτωση του σώματος. Δεν είναι μόνο το νερό απαραίτητο για την καθημερινή ενυδάτωση μιας και ο καφές κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά. 
▪Επίσης είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά όπως οι πολυφαινόλες και το χλωρογενικό οξύ που μας προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες είναι υπεύθυνες για μία σειρά από πράγματα που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε όπως είναι η πρόωρη γήρανση, η εμφάνιση καρκίνου, η υπέρταση και τα καρδιαγγειακά νοσήματα. 
▪Τέλος το ότι είναι ένας πολύ καλός σύμμαχος του αδυνατίσματος, τον κάνει καθημερινά απαραίτητο, ιδίως στους ανθρώπους νεαρής ηλικίας. Έρευνες δείχνουν πως ένα φλιτζανάκι ελληνικού καφέ περιέχει μία μόλις θερμίδα, πολύ χαμηλό νούμερο στον θερμιδικό χάρτη της διατροφής κάτι που τον κάνει νούμερο ένα επιλογή για το αδυνάτισμα ιδίως αν καταναλωθεί χωρίς ζάχαρη. 

Για ένα ιδανικό φλιτζάνι καφέ:

▪Βαρύς: 2-3 κ.γλ. καφέ
▪Ελαφρύς: 1 κ.γλ. καφέ
▪Γλυκός: 2-4 κ.γλ. ζάχαρη
▪Μέτριος: 1 κ.γλ. ζάχαρη
▪"Ναι και όχι": 1/2 κ.γλ. ζάχαρη
▪Σκέτος: καθόλου ζάχαρη
▪Βραστός: αφήνουμε λίγο το καιμάκι να σπάσει
▪Μερακλίδικος: τον απομακρύνουμε από τη φωτιά αμέσως μόλις φουσκώσει, δηλαδή όσο το καιμάκι είναι ακόμα πυκνό.

Σχόλια

Best Sellers