Ταλιατέλες με πέστο ρόκας και φυστίκια Αιγίνης

{Παλιότερα θα έλεγα ότι ήμουν κάπως άτολμη στο να δοκιμάζω νέες γεύσεις και συνδιασμούς...έλεγα.."μπα, δε θα μου αρέσει..περίεργο μου ακούγεται, ας φάω μια μπριζόλα που τη ξέρω!), Ευτυχώς τα μυαλά αλλάζουν, εξελίσσονται κι εγώ την είδα αλλιώς! Δοκίμασα λοιπόν να φτιάξω  ένα πέστο λίγο διαφορετικά και στα μέτρα μου...η πικάντικη γεύση της ρόκας με τα φυστίκια αιγίνης το απογειώνουν και αν θες ένα ελαφρύ φαγητό χωρίς να λερώσεις 100 κατσαρολικά, αυτή η συνταγή είναι για σένα!!}

























Υλικά για 5 άτομα( ή 3 πολύ πεινασμένα):


▪1 πακέτο ζυμαρικά της αρεσκείας σας

▪1 μάτσο ρόκα

▪1 χούφτα μαιντανό

▪1/2 φλ. ελαιόλαδο

▪1/2 φλ. φυστίκια αιγίνης

▪2 σκελίδες σκόρδο

▪2 κ.σ χυμό λεμόνι

▪Ξύσμα από μισό λεμόνι

▪1/2 φλ. κεφαλοτύρι τριμμένο

▪1/2 κ.γλ.αλάτι

▪1/4 κ.γλ.πιπέρι


Εκτέλεση:


Βράζω τα μακαρόνια , τα στραγγίζω και τα κρατάω στην άκρη. Στη συνέχεια σε ένα multi ξεκινάω το pesto ανακατεύοντας στο multi πρώτα το ελαιόλαδο με τη ρόκα κ μετά ένα ένα τα υπόλοιπα υλικά. Κάθε λίγο σπρώχνω από τα τοιχώματα τυχόν φυλλαράκια για να αναμειχθούν πολύ καλά. Έτοιμο! Τέλος ρίχνω στα μακαρόνια το pesto ρόκας και ανακατεύω να πάει παντού και να κολλήσει πάνω στα μακαρόνια. Σερβίρω με τριμμένο τυρί και λίγα έξτρα χοντροσπασμένα φυστίκια..!


Υ.Γ Αν σας περισσέψει pesto συντηρείται στο ψυγείο σ ένα βαζάκι για επόμενα μαγειρέματα!!




Σχόλια

Best Sellers