Σορμπέτ σοκολάτας για ενηλίκους

{ Λίγο που ήμουν άρρωστη...λίγο που ο καιρός δεν επέτρεπε φωτογραφήσεις, η νέα συνταγή του blog κάπως καθυστέρησε, αλλά σήμερα είναι εδώ και είναι "οργασμικά" απολαυστική και μόνο για ενηλίκους! Θα καταλάβετε γιατί... Αν πεθαίνετε για σοκολάτα, σε αυτό το δροσερό σορμπέτ θα βρείτε τη πλούσια γεύση της, ενισχυμένη όσο δε πάει από το ουίσκι που πρόσθεσα και χωρίς τα λιπαρά του παγωτού να το βαραίνουν χωρίς λόγο...Πιστέψτε με φτιάχνεται πολύ εύκολα και θα κολλήσετε μαζί του...Λένε ότι το προσφέρουν ανάμεσα σε γεύματα για να ξεπλένει και να δροσίζει το στόμα του καλεσμένου, αλλά εγώ μετά από αυτό δεν ήθελα τίποτε άλλο να μου πάρει τη γεύση αυτού του σοκολατένιου σορμπέτ από το στόμα μου...Φτιάξτε το και μεθύστε με τη γεύση του " βουτυρομελάκια" μου! Τώρα αν θέλετε να αποφύγετε το αλκοόλ γιατί προορίζεται για παιδάκια, κάντε το εξής, αλλιώς αν είναι για μεγάλους εμπιστευτείτε με...δε φαντάζεστε πόσο τονίζεται η γεύση της σοκολάτας. Λοιπόν βάλτε εξαρχής αντί για 550 γρ. νερό 600 γρ. και συνεχίστε κανονικά τη διαδικασία...







Υλικά:

▪200 γρ. καστανή ζάχαρη
▪50 γρ. κακάο σε σκόνη
▪60 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
▪550 γρ. νερό
▪50 γρ. ουίσκι
▪1 βανιλίνη
▪1 κουτ. σούπας χυμό πορτοκάλι
▪1 κουτ. γλυκού ξύσμα πορτοκάλι
▪1 ξυλάκι κανέλας
▪φύλλα δυόσμου για το σερβίρισμα

Εκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα βάζω το νερό, τη ζάχαρη, το κακάο και το ξυλάκι κανέλας να βράσουν ανακατεύοντάς τα καλά. Από τη στιγμή που θα πάρουν βράση, τα αφήνω σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά για 5-6 λεπτά.
Κομματιάζω με το χέρι τη σοκολάτα και τη προσθέτω στο σιρόπι.  Ανακατεύω να λιώσει και ρίχνω τη βανιλίνη, το ξύσμα πορτοκαλιού, το χυμό πορτοκαλιού και το ουίσκι.  Χτυπάω με το μίξερ το μείγμα 2'-3' και το αφήνω να κρυώσει πολύ καλά. 

Εγώ που δεν έχω σορμπετιέρα ακολουθώ την απλή μέθοδο και πάντα αλάνθαστη. Το βάζω σε πλαστικό τάπερ σκεπασμένο και το αφήνω στην κατάψυξη. Στις 2 ώρες το βγάζω και το χτυπάω λίγο με το μίξερ. Στη συνέχεια το αφήνω όλη τη νύχτα. 
Το σερβίρω, βγάζοντάς το σε μπάλες, σε μπολάκια ή ανοιχτά ποτήρια. Το διατηρώ στη κατάψυξη, δε κρυσταλοποιείται.

Σχόλια

Best Sellers