Καρπουζο-κοκτέιλ

{ Ησυχία δεν έχει ο ποπός μου γι αυτό και το μυαλό μου δεν έφευγε από το τεράστιο καρπούζι που έπιανε όλο το χώρο στο ψυγείο. Το χτύπησα λοιπόν αλύπητα στο μπλέντερ με πάγο, γάλα, λεμόνι και ρούμι και ιδού πως κάνω εγώ διακοπές στην εξωτική μου βεράντα! Αν δεν έχετε ρούμι, μπορείτε να βάλετε βότκα ή και κονιάκ...δε μπορεί κάποιο "ξύδι" θα έχετε στη κάβα σας...! Σας δίνω τα υλικά για δύο ποτήρια γεμάτα μέχρι απάνω...Εσείς τώρα αν θέλετε πενταπλασσιάστε τη δόση, γεμίστε μία κανάτα, καλέστε τους κολλητούς σας σπίτι και πιείτε στην υγειά του"βουτυρόμελου"!!}




Υλικά για δύο ποτήρια:

▪ 1 φέτα καρπούζι γινωμένο, παγωμένο, καθαρισμένο και κομμένο σε κύβους
▪ 1/4 ποτήρι του νερού κρύο φρέσκο γάλα
▪ 4 παγάκια
▪ 1/3 ποτήρι του νερού ρούμι ( ή και παραπάνω, εξαρτάται πόσο δυνατό το θέλετε)
▪ Λίγες σταγόνες χυμό λεμονιού
▪ χρωματιστή τρούφα και φετάκια καρπουζιού

Εκτέλεση:

Τα χτυπάτε όλα μαζί στο μπλέντερ, το βάζετε στην κατάψυξη σε ένα πλαστικό μπουκάλι για λίγο να παγώσει κι έπειτα το μοιράζετε σε δυο ποτήρια και διακοσμείτε με χρωματιστή τρούφα και φετάκια καρπουζιού για πιο λαχταριστό και ελκυστικό αποτέλεσμα!

Εξτρα tip: Αν θέλετε να κάνετε το εφέ της τρούφας που έχω κάνει εγώ, βρέξτε το χείλος του ποτηριού με λεμόνι και βουτήξτε το μέσα στη τρούφα!!

Σχόλια

Best Sellers