Τα φανταστικά μελομακάρονά μου.

Θα σας λατρέψουν με αυτά τα μαγικά μελομακάρονα♡



Λίγες μέρες έμειναν για την ωραιότερη γιορτή του χρόνου...Οι δρόμοι των πόλεων και τα στενά δρομάκια των χωριών μας μοσχομυρίζουν μελομακάρονα. Έτσι κι εγώ μοσχοβόλησα σήμερα το σπίτι μου με την ωραιότερη συνταγή που θα μπορούσα να φτιάξω. Η μαμά μου είπε ότι την ξεπέρασα και πιστέψτε με φτιάχνει φανταστικά μελομακάρονα.
Η συγκεκριμένη συνταγή δεν έχει σιμιγδάλι, είναι πανεύκολη και σας δίνω όλα τα μυστικά για να πετύχετε τη γεύση και το μέλωμα! Α! και να το παίξετε ιστορία σε όλους όσους αγαπάτε!!! Καλές γιορτές "βουτυρομελάκια" μου♡♡♡



Λίγο πριν το σιρόπιασμα...Στη πιατέλα άπλωσα καρυδάκι για να ξαπλώσουν πάνω τα μελομακάρονά μου!


Για πάμε να μελομακαρο-νοθούμε!!!!
Υλικά για περίπου 2,5 κιλά:


  • 1 κ.γλ. σόδα μαγειρική
  • 150 γρ. χυμός πορτοκαλιού φρέσκος
  • 200 γρ. ελαιόλαδο
  • 300 γρ. σπορέλαιο
  • 1 κούπα ζάχαρη
  • 1 κ.γλ. κανέλα
  • 1/2 κ.γλ. γαρίφαλο
  • Ξύσμα από 2 ακέρωτα πορτοκάλια
  • 1 σφηνάκι κονιάκ
  • 900 γρ. Αλεύρι γ.ο.χ
  • 1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
Σιρόπι:

  • 350 γρ. νερό
  • 350 γρ. ζάχαρη
  • 350 γρ. μέλι
  • 1 κομμάτι φλούδα πορτοκαλιού
  • 2 κ.σ. χυμός λεμονιού
  • 150 γρ. καρύδια ψιλοκομμένα

Δείτε το σωστό μέλωμα...Λιώνουν στο στόμα...



Εκτέλεση:

Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε το λάδι, τη ζάχαρη, τα μπαχαρικά, το ξύσμα, το κονιάκ, και το χυμό πορτοκάλι μέσα στον οποίο έχουμε διαλύσει τη σόδα.

Ανακατεύουμε και προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ, ανακατεύοντας γρήγορα να απορροφηθούν. Δε ζυμώνουμε πολύ ΠΡΟΣΟΧΗ!!! 

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 στις αντιστάσεις. 

Ντύνουμε με λαδόκολλα τη λαμαρίνα του φούρνου.

Ζυμώνουμε μικρά και ισομεγέθη μελομακάρονα. Εγώ τα έκανα στρογγυλά. Κάνουμε στην επιφάνεια το χαρακτηριστικό σχέδιο πλέγμα πατώντας τα ελαφρά στο τρίφτη του τυριού. Τα βάζετε στη λαμαρίνα και τα ψήνετε για 23' ακριβώς. 

Τα βγάζετε από το φούρνο και τα αφήνετε να κρυώσουν εντελώς.

Βράζουμε τα υλικά για το σιρόπι για 3' αφού πάρει βράση. Ξαφρίζουμε και χαμηλώνουμε το μάτι στο 1, ίσα ίσα να κρατάει ζεστό το σιρόπι. 

Βουτάμε λίγα λίγα μελομακάρονα μέσα στο σιρόπι.

Μετράμε μέχρι το 30 και τα βγάζουμε. 

Τα βάζουμε σε μία πιατέλα και πασπαλίζουμε με τριμμένα καρύδια και λίγο μέλι και κανέλα αν θέλετε. Κολλάει καλύτερα το καρυδάκι πάνω!

*Extra tip*
Αφού ψηθούν και κρυώσουν, τα αποθηκεύουμε σε δοχείο που κλείνει αεροστεγώς και όταν θέλουμε φτιάχνουμε σιρόπι και τα σιροπιάζουμε.
Αν θέλετε κάποια μετά το σιρόπιασμα τα βουτάτε σε λιωμένη κουβερτούρα. Εγώ τα λατρεύω. 

Σχόλια

Best Sellers